РАБОТНО ВРЕМЕ

Делнични дни: 9:00 до 21:00 Уикенд: 9:00 до 18:00

shutterstock_1031148421

Новият офис – възможност да преоткриете потенциала на екипа си

Независимо дали сте собственик на фирма, или просто като мениджър имате право на глас за работната атмосфера, следващите редове ще ви дадат нови идеи как да направите екипа си по-сплотен и по-продуктивен само с една голяма стъпка – смяна на офиса.

У дома средностатистическият българин променя обстановката на всеки 4-5 години. На работа обаче сякаш сме свикнали със същите мебели и разположение в продължение на десетилетия. Понякога дори се случва служители да напускат заради офис средата или локацията. Когато усетите, че екипът е изморен и на всички им отнема часове да стигнат до работното място, е време да помислите за смяна на офис локацията и обстановката – не можете да си представите колко ползи има от това за екипа ви.

  1. Новата атмосфера ни предизвиква да „рестартираме“ съзнанието си – да погледнем от друг ъгъл на работата и да преоткрием възможностите, които тя ни дава. Новите офиси обикновено се отличават с широки отворени пространства, които доказано стимулират екипния дух и креативността – при тях липсват потискащите стени, в които сякаш се блъскаме непрекъснато в старомодните офис сгради.
  • Пренасянето на ново място води и до изхвърляне на излишните вещи, които неусетно изпиват енергията ни. Колкото по-малко вещи има около работното място, толкова по-продуктивен е човек. При смяната на офиса неусетно ще оставите само най-необходимото и така ще повишите продуктивността на екипа си.
  • Подредбата на новия офис може да се превърне в малък тийм билдинг. Можете да предизвикате служителите си всеки да донесе точно по един предмет със сантиментална за него стойност, който да сложи на бюрото си и да разкаже на останалите за него. Може самото подреждане на мебелите и вещите да се превърне в предизвикателство. Ако офисът е с повече стаи, сега е моментът да се обособят тематично. Експериментирайте с креативността на хората – резултатът ще бъде една приятна работна среда, в която всички да се чувствате у дома си.

Ако вече ви убедихме да намерите ново място за екипа си, следва един процес, който притеснява много хора – пренасянето на техника и мебели от стария към новия офис. Вместо да звъните на колегите и да ги питате дали ще влязат в ролята на хамали за няколко дни, просто се свържете с нас и ще се погрижим за всичко. Ще опаковаме, пренесем и доставим вашата техника и мебели гарантирано бързо и удобно, а за ваша сигурност всичко ще бъде застраховано. Изпратете ни запитване още сега и започнете процеса по преоткриване на своя екип, подарявайки му нова по-творческа атмосфера за работа.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Още от нас