ПРЕМЕСТВАНЕ НА ОФИС
ПРЕМЕСТВАНЕ НА ОФИС
С нас преместването на Вашия офис става бързо и безболезнено. Ние знаем колко е важно всички мебели и компютри да бъдат преместени внимателно и в срок и имаме своя подход за това:
- Задължително идваме на място и правим обстоен оглед и на двата обекта – от който взимаме и към който караме.
- Внимателно коментираме с упълномощен човек от вашата фирма всички възникнали въпроси и изговаряме евентуалните трудности.
- Описваме имуществото, което трябва да се транспортира.
- Разискваме с Вас и уточняваме дали услугата включва опаковане, преместване, опаковки от нашия магазин, разопаковане и подреждане или само някои от услугите, които предлагаме.
- Получавате от нас подробна оферта, имената на всички наши служители, които ще работят на Вашия обект и ще транспортират Вашите мебели и компютри.
- Уточняваме дали искате допълнително застраховане.
- Подписваме договор и приемно – предавателен протокол за всички вещи.
- След подписване на договор, детайлно заснемаме всичко преди да започнем да опаковаме и уточняваме кое къде трябва да бъде доставено. Внимателно се етикират всички вещи, компютри и кашони.
- Разполагаме с IT специалист, който много внимателно ще разглоби всички компютри и ще ги сглоби на новото място.
- При нужда, разглобяваме внимателно вещи, които са непреносими.
- Грижливо транспортираме всички Ваши неща.
- Разтоварваме, разопаковаме и подреждаме (ако сте избрали всички наши услуги).
- Изпращаме Ви с усмивка.